tirsdag 14. juni 2011

Historier og ideer.

Hvorfor er det alltid sånn at alle ideer kommer til med når jeg skal sove? Gjerne i det jeg holdt på å sovne. Det er ikke helt rettferdig, syns jeg. Joda, jeg har alltid penn og papir ved siden av sengen, men jeg blir jo litt besatt av disse historiene som popper inn i hodet mitt, så det tar alltid så lang tid før jeg sovner etter at jeg har skrevet ned ideen.

Først med denne drage-tingen som dukket opp i april, var det vel. Så kom en ny om spøkelser i natt. Jeez... jeg har mye å gjøre fremover ;P Og så har man alle som maser om at jeg må prøve å få gitt dem ut. Hehehe... det tror jeg ikke at jeg tør. Det er jo innsiden av hodet mitt.
Håper i alle fall at jeg får gjort meg ferdig (så langt det er mulig) med dragehistorien min før jeg får enda flere ideer. Det begynner å bli trangt om plassen i hjernen min.

Ja, og så trenger jeg hjelp til navn på en by. En oppdiktet by. Jeg har flere alternativer, egentlig, men alle høres så teite ut. Forslag mottas med takk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar