tirsdag 4. januar 2011

Nytt år...

Det har gått noen dager inn i januar, uten at jeg skal bedømme hvordan året vil gå videre. Hittil har det i alle fall vært fint. Året ble entret med et smell, etter en usedvanlig koselig nyttårsfeiring med gode venner. Til og med beef wellingtonen ble bra - for å være første forsøk syns jeg det var godkjent. Nå gjenstår bare å få lastet opp alle bildene på fotoknudsen.no og bestilt kopier til albumet mitt. Kjenner jeg meg selv rett vil det ikke akkurat bli billig... har jeg først begynt å bestille bilder, vil jeg nok bestille både nyttårsbilder og julebilder og festbilder og vinterbilder og middagsbilder. Sånn er det å være  amatørscrapper. Eller kanskje jeg skulle bestilt en fotobok? Skjønt--- fotobøkene tar fryktelig lang tid å lage ferdig. Jeg blir aldri helt fornøyd og sitter i timesvis og flikker på sidene... Men med lydbok på øret går tiden fort :)


Jeg må si... det går da fryktelig tregt å laste opp de bildene. Ikke er det noen prosesser som går i bakgrunnen heller. Jaja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar