mandag 24. januar 2011

What to do what to do...

Jeg kjenner jeg er inne i en giddalaus periode. Jeg trenger en hobby. Men hva? Det må være noe som ikke krever at jeg må bruke lang tid av gangen, og noe som ikke tar lang tid å komme inn i - mestringsfølelse, vet du, og noe som jeg kan holde på med om kvelden, etter jobb. Det er bakdelen ved å jobbe slik jeg gjør nå. Er ferdig på jobb klokken fem og, hvis jeg er heldig, hjemme halv seks. Så skal middagen lages og spises og vips! Så er klokken halv syv. Hva er det da som kan gjøres? I alle fall nå på denne arstiden. Ute er det mørkt, så det utelukker alle utendørsaktiviteter. Jeg er blakk, så det utelukker alle aktiviteter som ikke foregår hjemme. Hmm...


Egentlig... sånn hvis jeg hadde hatt tid og penger... så kunne jeg godt tenkt meg å ta med meg pennal og blokk og en liten klappstol og dratt ned på Akvariet og satt meg til og tegnet krypdyr. Det hadde vært kjekt. Men det koster mye å komme inn, og de stenger relativt tidlig, så det er ikke et alternativ, dessverre. Forslag mottas med takk.

2 kommentarer:

  1. Du kan jo kjøpe deg årskort på Akvariet! Da blir det ikke så dyrt! Men det hjelper ikke på åpningstiden da.. Du får ned og ta en haug med bilder av de som du kan tegne etter ;-)

    SvarSlett
  2. God idé. :) Lurer på om kameraet mitt e godt nok.

    SvarSlett