tirsdag 1. februar 2011

Sikkerheten er skjerpet.

Da jeg kom hjem fra jobb i dag var det en pakke til meg i posten. Hurra!

For en stund siden ble WoW-kontoen min hacket og passordet stjålet, men heldigvis oppdaget jeg det såpass tidlig at jeg klarte å unngå den store katastrofen. Det var da jeg fant ut at jeg skulle bestille meg en authenticator, en slik liten dings som genererer en engangskode som man må trykke inn sammen med passordet (som jeg selvfølgelig har skiftet). Sammen med denne lille duppedingsen fulgte det et nytt kjæledyr til samlingen min. Ja, for jeg samler på kjæledyr i WoW.

Samlingen min har jeg lagt ut på WarcraftPets.com, men jeg tror ikke jeg har fått oppdatert den helt enda.

Uansett... det nye kjæledyret er en core hound. En bitteliten helveteshund med to hoder, som begge slever lava. Såååå søøøøt!


Den følger etter meg over alt hvor jeg går, og knurrer når jeg klikker på den. I tillegg gjør den triks når den begynner å kjede seg.

Det var godt å komme hjem til noe sånt etter den ekstremt mandag-mandagen jeg har hatt i dag. Fytti. Denne dagen skal lagres godt bak i hukommelsen og ikke tas fram igjen med det første. Men nå har jeg i alle fall fått meg en core hound pup. Nå gjenstår bare gryphon hatchling og wind rider cub. Det er to jeg virkelig virkelig ønsker meg, men jeg må bare spare litt penger...

Gryphon hatchling

Wind rider cub
Disse følger med plysjbamser som man kan bestille på nettet. *suuukh* Vil ha, hører du? Vil ha!

2 kommentarer:

  1. Æh - gratulerer! Den var ..søt..på en måte..liksom..

    SvarSlett
  2. Hehe:) An e vel kanskje søtere når an e animert og du hører lydene og sånn. I spillsettingen og alt det der ;P

    SvarSlett