tirsdag 22. februar 2011

Eclipse

21.feb: Eclipse av Stephenie Meyer
Hadde meg en liten lesepause. Ha vært så mye annet å tenke på, så da syns jeg det var greit å lese noe som jeg har kjennskap til fra før av, og som ikke krever alt for mange hjerneceller å fordøye. 
Eclipse er bok nummer tre i Twilight-sagaen, og min favoritt, tror jeg. Vet ikke helt hvorfor, egentlig, men det er i alle fall sånn det er. 


For øyeblikket har jeg litt problemer med motivasjonen når det gjelder lesingen. Jeg trenger en ny bok som bare tar meg med storm - en ny besettelse, kanskje. Vi får se hva jeg finner. Har sett meg ut en bok som heter "I Am Number Four", som jeg tenkte å begi meg i kast med. Må bare vente til jeg får lønning, slik at jeg kan lese den med god samvittighet.








8. feb: The Emerald Atlas av John Stephens
7. feb: Twilight av Stephenie Meyer
2. feb: Hundreåringen Som Klatret ut av Vinduet og Forsvant av Jonas Jonasson
19. jan: Uglies av Scott Westerfeld
18. jan: Landet Under Isen av Lars Mæhle
11. jan: Nelias Gåte av Gro Fykse
9. jan: Nådens Omkrets av Jørgen Brekke
9. jan: Engler og Demoner av Dan Brown
2. jan: Da Vinci-koden av Dan Brown

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar