mandag 21. februar 2011

Ny uke, nye muligheter.

Mandag. Helt klart mandag. Bare sånn at det er sagt.


Forrige uke var hektisk. Kurs med Handel og Kontor; 40 timer med bedriftsøkonomi og "lønnsforhandlinger". Noen bør kanskje tipse kursveilederne om at det kan være lurt å variere metodene sine... Alt for mye rollespill, spør du meg, men sikkert lærerikt bare jeg får tenkt meg litt om. Og så traff jeg så mange fine mennesker.


Tirsdagen fikk vi et lite avbrekk, for da var vi på Iskanten og spilte curling. Det hadde nok vært ganske morsomt, hadde det ikke vært for alle tomsingene som stod rundt og flirte. Uansett... fikk meg noen solide blåmerker, ja. Det er unaturlig å bevege seg ut på isen med glatte såler under skoene - med vilje.


Helgen ble tilbragt i betydelig roligere omgivelser: da var det mat og vin hos Diana. Rødvin og pasta. Mmmm!! Og M*A*S*H på tv på søndagen. Digger den serien. Har alle elleve sesongene på dvd - det har blitt noen M*A*S*H-maratoner etterhvert


"I will not carry a gun.... I'll carry your books, I'll carry a torch, I'll carry a tune, I'll carry on, carry over, carry forward, Cary Grant, cash and carry, carry me back to Old Virginia, I'll even hari-kari if you show me how, but I will not carry a gun!"  ~Hawkeye


Og i dag var det tilbake på jobb. Det merkes at jeg har vært borte en uke. Rart det der, hvor mye som samler seg opp når man gjør andre ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar