lørdag 18. september 2010

Lørdag morgen...

Jepp. Det er lørdag, og min helgevakt, så nå bærer det snart av til jobb. Men før det skjer, er det en del ting som må ordnes. Blant annet må jeg skrive en handleliste, slik at jeg kan få meg noe å spise når jeg kommer hjem fra jobb. Deretter må jeg sette på en vask og en tørketromling, og fikse litt i stuen. Syns det blir litt for mange oppgaver tidlig en lørdags morgen...

Tja... hva skal bevilge seg til middag i kveld? Skal jeg gå for pannekaker? Eller skal jeg finne på noe helt nytt? Og jeg som er så dårlig til å finne på middagsforslag. Men noe må jo spises... kan ikke bare leve på ostepop, selv om det hadde vært fristende akkurat nå. Jeg har det! Moussaka. Det er godt, og da har jeg middag til i morgen også. Hurra!

Usj... det begynner å nærme seg avgang, men først må jeg inn og spionere litt på min kjære venninne Mai-Linn, som er i San Diego for å lære seg å tatovere.  Er kjempeimponert, og bittelitt misunnelig. Jeg vet i hvertfall om en som skal ha ny tattis om en stund :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar