søndag 19. september 2010

Søndag...

Søndag. Søndag er vaskedag. Det var sikkert derfor jeg drøyde så lenge med å stå opp i dag. Men oppe er jeg, og jeg har allerede fått gjort en del ting. Kjøkkenet er vasket, oppvasken er tatt (sånt må til når oppvaskmaskinen har trukket sitt siste åndedrag), stuen er støvsuget og gangen likeså. Nå gjenstår bare soverommet og badet. Og diverse småting som støvtørking og sånt. Dessuten tenkte jeg at jeg skulle få ryddet i boden, siden den ble rasert i et forsøk på å finne trommestikkene til Rock Band-omgangen for en stund tilbake.

Det var moro med Rock Band, men ikke fullt så moro å kikke inn i boden etterpå. Skulle tro Taz hadde vært der... Det tok meg nærmere ti minutter å finne støvsugerposer der inne idag... Så det må helt klart ryddes der. Har bare ikke spesielt lyst.

Når det er fullført, blir det avslapping i sofaen, tenker jeg. Kanskje til og med middag hos mamma og pappa, siden jeg er alt for lat til å lage mat bare til meg selv...


Edit: Nå er boden "ryddet". I alle fall er det mer framkommelig enn før.


 
Før og etter...

Og btw... neste gang jeg finner knust glass og ødelagt julepynt er det ikke sikkert at jeg er like blid. (Alle som kjenner meg vil forstå sinnet over ødelagt julepynt).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar