søndag 17. oktober 2010

Ferie!!!!

Da har uken klart å komme seg rundt til søndag igjen, og jeg har kommet godt i gang med feriens første helg. Dette er virkelig noe jeg trengte. Etter en lang og slitsom skolestart er det utrolig digg med to uker der jeg ikke trenger å tenke på noe som helst jobbrelatert. Og når jeg kommer tilbake på jobb er jeg forhåpentligvis opplagt og klar for å begynne på julen...

Så hva kan man finne på mår man har ferie? Jeg skal leste webtegneseriene mine, kanskje tegne litt selv, spille litt og se om jeg kan finne noen å være litt sosial med. Kanskje jeg til og med kan klare å få orden på kontoret? Nå ser det helt bombet ut her inne, og for å være helt ærlig syns jeg ikke noe særlig om det.



Om en uke skal jeg i alle fall til Stockholm en liten tur. Bare fredag til søndag, men det blir et greit avbrekk fra hverdagen. Jeg er litt skuffet over at de ikke har Disney Store der, for jeg hadde hatt lyst å kikke på julepynt. Men men... jeg klarer meg vel uten. Kanskje jeg kommer meg til London eller Paris neste år, og da skal jeg helt klart kikke etter - skjønt... jeg må vel da reise rundt denne tiden for å finne julepynt i butikkene. Hmm... Kanskje de har Disney Store i Cardiff?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar