lørdag 2. oktober 2010

Stand aside. We're here for the waffles.

Lørdag, og vi er i full gang med å rydde leiligheten... Øyvind har en dårlig dag, så han ligger på sofaen med den nye iPaden sin, mens jeg har baksert madrasser og seng på soverommet. Storreingjøring må til innimellom. Må passe på astmaen, vet du.

Når jeg er ferdig med vasking og sånn, blir det en liten økt med julepresangplanlegging igjen... Ble ferdig med tre stykker i går *stolt*, så nå gjenstår bare en halv million. ;P

Men de fleste er ferdigplanlagt i alle fall. I år skal jeg (som jeg har sagt hvert år) begynne tidlig, sånn at jeg blir ferdig tidlig, og ikke må bruke hele desemberlønningen min på presanger. Det er i dessember man ønsker seg tilbake til gode, gamle dager med føring på datamaskinen på jobb. Da fikk vi regningen i januar/februar, og kunne leve litt ekstra godt i desember. Men på den andre siden er det best å leve for de pengene man har (driver fremdeles og betaler ned på kredittkortet fra USAturen).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar